zondag 17 april 2016

Babydeken haken met cupcake randje



Het werd weer tijd om de voorraad kraamcadeautjes aan te vullen. Daarnaast heb ik nog een reden om driftig te gaan haken want in september verwachten wij ons eerste hummeltje! En ik kan het natuurlijk niet maken dat al het kleine grut grootgebracht is met de haaksels van "tante Jet", en mijn eigen hummeltje straks niets heeft.

Afijn, ik wilde een babydekentje maken van het mooie patroon welke ook gebruikt is bij de babycape (zie oudere blog post). Ik gebruikte hiervoor de kleur oudroze van 'Royal' van de Zeeman. Het dekentje kreeg de afmeting van 75 x 75 cm. Ik was eerst van plan alleen een licht roze randje eromheen te haken. Echter vond ik dat zo saai worden. Op internet vond ik al snel een superleuk patroontje; de cupcake rand. Het gratis patroontje is hier te vinden. Vooral de kraaltjes maken het patroon helemaal af. Wel goed vastmaken hoor;)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten