zondag 15 januari 2017

Stoere landelijk brocant gehaakte babydeken

De meeste haakprojecten van mij zijn fijntjes. Gewoon omdat ik dat vaak net wat mooier vind en mijn liefde voor haken daarmee kan overbrengen. De wat grovere en snelle projecten zien er vaak goedkoop en makkelijk uit en daar kun je niet aan zien dat het met liefde gemaakt is.

Toch heb ik mezelf ook een keer eraan gewaagd om een wat grover project te haken. Ik vind het resultaat supermooi, stoer en landelijk.








De afmeting van het wiegdekentje is 90x70cm.

Ik zette deze deken op marktplaats, om te kijken of er animo voor was. Dat bleek zeker het geval. De deken is inmiddels verkocht. Een leuke gehaakte bloem erop, met een kaartje eraan, en de deken kon op de post. In mijn hoofd borrelt alweer een nieuw idee voor een soortgelijke deken. Wordt vervolgd!




2 opmerkingen:

  1. Hoi Geriƫtte,
    Heb je een patroon voor dit dekentje? Ik zou hem ook wel willen haken.
    Alvast bedankt, groetjes,
    Rowie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi dekentje. Welke steek heb je hiervoor gebruikt, als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen