zaterdag 4 maart 2017

Weer veel dingen gemaakt!

Zo daar ben ik weer! Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat;)  Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met het volgende:


Ik haakte een voetenzak voor de Maxi-Cosi. Dat was superveel werk!
De bolletjes wol kocht ik bij de action en deze waren ook een tijd uitverkocht,
vandaar dat het project maar niet opschoot. Maar nu istie eindelijk af hoor!
Ik heb er een rits in gezet en gevoerd met fleece. Helemaal blij met het eindresultaat!



Je ziet/ of zag de laatste tijd veel kleding voor
volwassenen van nepleer zoals rokjes en
broeken. Ik heb zelf ook een nepleer rokje.

Het is echt helemaal mijn ding! Nu leek het me leuk om voor Louise ook iets te maken van nepleer. Ik maakte een nepleren broekje/legging. Het materiaal is aan de binnenkant van een soort katoen waardoor het niet zweet, en er zit ook lekker veel rek in het stofje. Ideaal dus voor een broekje/legging.




Ik wilde al een poosje mijn zelfgemaakt aankleedkussen hoes met jullie delen. Daar kwam het steeds maar niet van. Soms was het te donker om foto's te nemen, soms was hij juist in gebruik, soms in de was, en vandaag is het dan eindelijk gelukt om een foto ervan te schieten.






Ook ben ik bezig geweest met iets te maken voor een secretswap (zie instagram), jaja, ik heb nu ook instagram. Omdat nog even geheim moet blijven voor wie het is, laat ik nu alleen even de verpakking zien! Binnenkort zal ik een foto laten zien van wat er in zat, maar ik kan je nu al verklappen dat het erg leuk is!



Hebben jullie interesse in een haak- beschrijving/patroon van de Maxi-Cosi voetenzak? Laat het mij weten!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten