woensdag 23 augustus 2017

Gehaakte ijsjes en strikjes



Inmiddels zijn wij ook in het bezit van een Stokke Tripp-trapp kinderstoel. Echt een heel fijne kinderstoel! De bestaande kussensetjes zijn alleen zo saai. Daar bracht ik verandering in door zelf een kussenset te naaien. Ik tekende zelf het patroon en het resultaat viel niet tegen! Love de flamingo print!

Het lijkt me ook nog leuk om een kussenset te maken van een oud tafelzeil. Als een soort up-cycle. Ik heb nog een heel leuk tafelzeil liggen in goede staat. Als het van plastic is, is het ook beter afneembaar, en hoeft het niet steeds in de wasmachine!








Ons dametje is al bijna een jaar! Ik naaide een jurkje voor haar en ik denk dat ze die op haar verjaardag aan mag;)
Het jurkje naaide ik van een lap stof die ik op de stoffenbeurs vond een tijdje terug. Van deze stof worden ook jurkjes van het merk Le Chic gemaakt. Het heeft een luxe uitstraling. Aan de achterkant maakte ik parelknoopjes. Het patroon is het Grace Jurkje van Emma en Mona.

Nu we het toch over de stoffenbeurs hebben... Er is een actie gaande. De stoffenbeurs geeft gratis een Janome naaimachine of lockmachine weg. Wil je kans maken? Klik dan op deze link! http://winnen.stoffenbeurs.nl/ref/O8091008 Je kunt tot 20 november 2017 meedoen.


Het haar van Louise begint ook al goed te groeien. Tijd voor haarclipjes! Dat moest natuurlijk in stijl! Daarom haakte ik leuke strikjes. Ze staan superschattig!















Voor een collega maakte ik nog een leuk kraamcadeautje. Ik bedrukte een romper met glittersteentjes in de vorm van de naam van haar kindje. Vervolgens haakte ik nog een schattig slingertje van ijsjes (met gouddraad). Zoiets kun je bijvoorbeeld leuk ophangen op een muur of boven de commode met een stukje washi-tape.

Wil je sneller op de hoogte gehouden worden van mijn maaksels? Volg mij dan via instagram!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten